ارزش های جسک

مسئولیت پذیری

احترام به تفاوت ها

خلاقیت و حفظ بهترین کیفیت

مسئولیت پذیری

احترام به تفاوت ها

خلاقیت و حفظ بهترین کیفیت

ما در جسک، داشتن مسئولیت‌پذیری کامل از ابتدا تا انتهای هرکاری رو لازمه‌ی پیشرفت می‌دونیم. ما باور داریم به ثمر نشستن کارها، نیازمند پیگیری فردی هر یک از اعضای تیمه. به همین خاطر، همیشه تلاش می‌کنیم مسئولیت صد‌در‌صدی کاری که می‌پذیریم رو به عهده بگیریم و با تکیه بر پایه‌های اعتماد و تشویق، به کارمون ادامه بدیم.

رفتار صادقانه، بدون تبعیض، و محترمانه، و تلاش برای ایجاد فضایی امن در چارچوب سازمانی برای همه‌ی اعضا، اولویت جسکه. اینجا از تفاوت‌هامون برای قرار گرفتن در مسیر رشد بلندمدت استقبال می‌کنیم و برای منافع جمعی و مجموعه جسک نسبت به منافع فردی اولویت بیشتری قائلیم.

رفتار صادقانه، بدون تبعیض، و محترمانه، و تلاش برای ایجاد فضایی امن در چارچوب سازمانی برای همه‌ی اعضا، اولویت جسکه. اینجا از تفاوت‌هامون برای قرار گرفتن در مسیر رشد بلندمدت استقبال می‌کنیم و برای منافع جمعی و مجموعه جسک نسبت به منافع فردی اولویت بیشتری قائلیم.

مزایای همکاری با جسک

مراحل استخدام

تیم های جسک

تیم آموزش

این تیم مسئول توسعه‌ی کسب‌وکار و ایجاد فرصت‌های جدید برای جسک است.

تیم مارکتینگ

جذب مشتری و کمک به رشد و شناخته شدن جسک، از وظایف این تیم است.

تیم پشتیبانی

پاسخگویی به سؤالات و نیازهای کاربران و ایجاد تجربه‌ای متفاوت از خدمات جسک، بر عهده‌ی این تیم است.

تیم تک و پروداکت

این تیم برای توسعه و ارتقای کیفیت محصول جسک تلاش می‌کند.

تیم منابع انسانی

این تیم مسئول مدیریت استخدام، توسعه‌ی حرفه‌ای و رفاه کارکنان جسک است.

 

تیم مالی

بهبود فرآیندهای مالی و حسابداری جسک، بر عهده‌ی این تیم است. 💰📊

تیم تدوین

ایجاد ویدیوهای باکیفیت برای دوره‌ها و تولید محتوای ویدیویی جذاب و حرفه‌ای، از وظایف اصلی تیم جسک است. 🎬🚀

تیم دیزاین

این تیم مسئول خلق هویت بصری جذاب برای جسک است.

فرصت شغلی با جسک

جسک پلتفرمی نوآورانه است که در زمینه‌ی خدمات شهروندی فعالیت می‌کند. ما بیش از ۲ساله که  تجربه‌ی موفق در این حوزه داریم و همواره به دنبال رشد، یادگیری و ارائه‌ی بهترین خدمات به کاربران خود هستیم.

Senior PHP Backend Developer

tech&product team

حداقل ۶ سال سابقه کاری در این حوزه
تسلط بر فریم‌ورک Laravel
تسلط در تست‌نویسی به ویژه PHPUnit
داشتن دانش کافی در زمینه فناوری‌های وب سرورها
ایجاد، ادغام و مدیریت پایگاه داده
بکارگیری فریم ورک‌های بک‌اند برای ساخت نرم‌افزار سمت سرور
مجتمع‌سازی محاسبات ابری
داشتن دانش کافی در زبان‌های برنامه نویسی سمت سرور
آشنایی با سیستم عامل‌ها
آشنایی با فریمورک‌های Phalcon و Symfony مزیت محسوب میشه

کپی‌رایتر

Content Team

ما به دنبال یک کپی‌رایتر خلاق، با دقت و ایده‌پرداز هستیم که بتواند محتوای تأثیرگذار و حرفه‌ای برای برند جسک تولید کند.

تولید محتوای تبلیغاتی برای سایت، شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های دیجیتال
نوشتن متن‌های جذاب برای لندینگ پیج‌ها و ایمیل مارکتینگ
بهینه‌سازی محتوا برای سئو و افزایش نرخ تبدیل (Conversion Rate)
همکاری با تیم طراحی و مارکتینگ برای اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی
تحقیق و آنالیز رقبا برای ایجاد محتوای متمایز و مؤثر

مسلط به نرم‌افزارهای Photoshop، Illustrator، InDesign.

ترجیحاً تجربه در شرکت‌ها یا پروژه‌های مشابه.

بتونه با تیم هماهنگ باشه و طراحی عام‌پسند ارائه بده.

مدرک گرافیک یا دوره‌های حرفه‌ای طراحی (امتیاز مثبته، نه الزامی).

لینک LinkedIn یا Behance برای بررسی بیشتر.

Python Developer

حداقل ۴ سال سابقه کاری در زمینه برنامه‌نویسی پایتون
تسلط کامل بر فریم‌ورک‌های پایتون مانند Django یا Flask
آشنایی با بانک‌های اطلاعاتی رابطه‌ای (مثلاً MySQL، PostgreSQL) و NoSQL (مثل MongoDB)
توانایی کار با APIها و وب‌سرویس‌ها (RESTful APIs)
آشنایی با اصول طراحی نرم‌افزار و الگوهای طراحی
توانایی کار با سیستم‌های کنترل نسخه (مثل Git)
آشنایی با تست‌نویسی در پایتون (مثل unittest، pytest)
آشنایی با مفاهیم محاسبات ابری و کار با سرویس‌هایی مثل AWS یا Google Cloud
آشنایی با مفاهیم برنامه‌نویسی موازی و پردازش داده‌های بزرگ (Big Data)
تسلط به زبان‌های دیگر برنامه‌نویسی و ابزارهای مرتبط (مثل JavaScript یا Bash) مزیت محسوب می‌شود

(Customer Support)

حداقل ۲ سال سابقه کار در پشتیبانی آنلاین، تیکت، چت و تماس
توانایی پاسخ‌گویی سریع و مؤثر به درخواست‌ها و سوالات کاربران
آشنایی با ابزارهای پشتیبانی مانند واتساپ بیزینس، چت آنلاین، CRM
توانایی کار با سیستم‌های تیکتینگ و مدیریت ارتباط با مشتری
مهارت‌های نوشتاری قوی و تسلط بر نگارش رسمی و روان
صبوری و دقت در حل مشکلات کاربران
تجربه کار با پلتفرم‌های آنلاین (مثل خدمات استعلام، خرید، پرداخت)

وظایف:
پاسخگویی به پیام‌ها و درخواست‌های کاربران از طریق چت و تیکت‌ها
راهنمایی کاربران در فرآیندهای مختلف سایت یا اپلیکیشن
پیگیری درخواست‌ها و حل مشکلات کاربران تا حصول نتیجه
مستندسازی مشکلات و ارائه گزارش‌های منظم
انتقال بازخورد کاربران به تیم‌های فنی و مارکتینگ برای بهبود خدمات
ایجاد تجربه کاربری مثبت و حرفه‌ای برای تمامی مشتریان